Informatikai üzemeltetés

informatikai üzemeltetés

Az informatikai üzemeltetés kihelyezés - outsourcing - elsődleges célja az adott vállalatnál a minőségi munkavégzés feltételeinek a megteremtése.

A cégvezetésnek gyakran kell szembenéznie azzal, hogy az informatika gyors fejlődése olyan speciális és naprakész ismereteket követel meg, amelyeket cégen belül nehezen lehet biztosítani.

Ebben kívánunk szolgáltatásainkkal ügyfeleinknek segíteni.

Szolgáltatásaink valamennyi, kis-, közép- és nagyvállalat számára nyújtanak releváns előnyöket

  • Kisvállalatok számára részidőben biztosítunk informatikai támogatást, így nem kell - csak részben kihasznált - informatikai szakembert alkalmazniuk
  • Középvállalatok számára az üzleti igényekhez teljes mértékben alkalmazkodó, korszerű informatikai környezeten és jól szabályozott üzemeltetési folyamatokon alapuló informatikai szolgáltatásokat valósítunk meg
  • Multinacionális és nagyvállalatok számára a leányvállalatok és az anyavállalat közötti azonos informatikai környezeten és üzemeltetési folyamatokon alapuló informatikai szolgáltatásokat valósítunk meg

Üzemeltetési szolgáltatásaink

  • Servicedesk
  • Az ügyfél belső informatikai szervezetének szakértői háttértámogatása
  • Az informatikai igényekhez és szolgáltatásokhoz méretezett, akár részidős üzemeltetés
  • 5x8, 5x24 és 7x24 órás teljes körű informatikai üzemeltetés
  • Teljes körű informatikai outsourcing
  • SPLA licencelési megoldások
informatikai üzemeltetés

Szolgáltatásaink üzleti előnyei

  • alaptevékenységre fókuszálás (ügyfeleinknek nem kell az informatikával foglalkozni)
  • garantált válaszidejű probléma megoldás
  • versenyképes, korszerű informatikai szolgáltatások felhasználása
  • értéktöbbletet nyújtó, innovatív informatikai megoldások kialakítása

Szolgáltatásaink üzemeltetéshez kapcsolódó előnyei

  • nincs szükség magasan képzett informatikai szakembergárda alkalmazására
  • garantált üzemeltetői szakembergárda áll rendelkezésre
  • jól meghatározott és mérhető az informatikai szolgáltatások minősége
  • méretezhetőek, testre szabhatóak a szolgáltatások
  • rugalmasan, a szükségletekhez igazodva állnak rendelkezésre erőforrások
  • jól tervezhetőek, kontrollálhatóak az informatika üzemeltetési költségei

Szolgáltatásaink szaktudásból eredő előnyei

  • a mindenkori legfrissebb szoftver verziók ismerete
  • széleskörű üzemeltetési tapasztalat
  • széleskörű infrastruktúra ismeret
  • informatikai tanácsadás
  • teljes körű informatikai szolgáltatás